top of page

Tea Time | Knjige VS Filmovi

Većita dilema. Oko ove teme bilo je dosta debata i konverzacija ali ništa od toga mene nije dotaklo niti promenilo moje mišljenje. Želiš li moje mišljenje? Knjige su milion puta bolje!

Koliko sam samo puta pročitala knjigu, a zatim odgledala film i doživela sam samo jedno- RAZOČARANJE! Zašto su knjige bolje od filmova?

Dok čitam knjigu ja sama zamišljam likove, sama zamišljam scene, njhovo izgovaranje rečenica i njihovo ponašanje, baš onako kako je autor i zapisao. Zamišljam onako savršene scene, zamišljam ih na moj način i meni su savršene. Nebrojano puta su u f

ilmovima izostavljali neke scene kojih ima u knjigama. A muzika? Istina, u filmovima je muzika veoma značajna. Ona nam dočara taj trenutak, ona je kao šlag na torti. Znate to postoji i u knjgima. Muzika. Slobodno me proglasite ludom, ali istina je. Znam da svi vi ne možete da živite bez muzike. Jednostavno znam. Kako bi bilo da nemamo muziku. Svet bi bio samo jedno mračno, sivo i dosadno mesto. No, vratimo se mi našoj temi. Ako volite muziku, zašto je jednostavno sami ne izmislite u glavi. Ne mora to da bude neka nova, samo vaša, autorska pesme. Može biti bilo čija. Može biti Ed Sheeran ili neko drugi. Dovoljno je da samo zamislite u glavi i srcu muziku. I eto, savršena muzika za još jedno poglavlje vaše knjige. Verujte mi, nije teško.

Da li ste nekada poželili da dotaknete filmsko platno i da osetite isto osećanje koje oseća i autor filma? Verujem da jeste. Ali kada dotaknete stranicu knjige osećate li kao da ste upravo dotakli univerzum, da vas ispunjava toplo osećanje?

Iskreno, veliki sam fan filmova. Obožavam da ih gledam i odgledala sam veoma veliki broj njih, od klasičnih tinejdž filmova do trilera i komedija, ali čitanje knjige je neprevaziđeno. Istina, današnji filmovi imaju toliko mnogo efekata, dodataka ali knjige ih imaju mnogo više. Mi slikamo platno u našoj glavi dok čitamo knjigu, mi stvaramo naš film i to nam niko ne može oduzeti niti kritikovati. Reči imaju moć! A moć je u nama!

Tag Cloud
No tags yet.
Featured Review
bottom of page