top of page

Tea Time | Pronađi inspiraciju

Verujem da vam se dosta puta desila blokada. Tj. nemate inspiraciju ni za šta. Jedno vreme nisam pisala oko 5-6 meseci zbog toga. Nešto je izgradilo zid oko mene i sve se zablokiralo. Ono što sam tada shvatila jeste da inspiracija neće doći sama! Vi morate da nađete inspiraciju, ne da ona nađe vas. Sve ovo zvuči lepo sada ali šta onda treba da radite? Kako da je pronađete? Ne možete samo da sedite skrštenih ruku. Zato...

1. PUTUJTE!

Putovanje otvara nove poglede na život. Otkrivate svet u tom trenutku. Saznajete nove stvari i proživljavate ih. U tom trenutku imate osećaj da ne postoji stvar koja bi vas sprečila da učinite nešto. Zato dok ste na putovanju sedite negde gde imate lep pogled, počnite da razmišljate, opustite se i radite ono što volite- pišite. Verujte mi, neverovatno koliko pomaže.

2. ČITAJTE!

Knjige su karta za novi univerzum. Je l da? Pa ako želite da putujete, zašto ne izaberete najlepši način za to. Autor može da vas inspiriše, da vas motiviše, da vas natera da proširite svoje vidike.

3. ŠETAJTE!

Sve što vam pomaže da izbistrite mozak, može vam pomoći i da pronađete inspiraciju. Pustite da vas noge i misli vode negde daleko. Dobro, ne baš toliko daleko. Ali prepustite se osećaju. Jednostavno ne znam šta drugo da vam kažem, ali ovo radi, provereno. ;)

4. GLEDAJTE FILMOVE!

Filmovi su samo još jedan od mnogih načina da pobegnete od realnosti. Zašto ne iskoristite taj način? Opustite se uz kokice, zavalite se u najudobniju fotelju i videćete koliko film od sat ipo može da vas inpiriše.

5. MUZIKA!

Pobogu ljudi, pa šta bismo mi bez muzike? Pustite Ed Sheerana ili nekog koga vi volite da slušate i samo slušajte. Slušajte i pokušajte da osetite pesmu. Lako je, verujte. Neka vas zanese pesma. Skontaćete koliko je u stvari moćna ta kompozicija. Slušajte pojadinačno, čas gitaru, čas bubanj, čas violinu, čas pevača kako diše. Možda sada zvučim kao neka ludača ali videćete da koliko je lako da slušate samo jedan instrument u moru drugih, i da baš taj instrument probudi kod vas neka osećanja.

6. FOTOGRAFIJE!

Na raznim sajtovima možete naći veoma lepe fotografije koje inspirišu. Iskreno, ja najviše volim Tumblr i We Heart it. Samo u pretragu ukucajte ono što volite, što vas opušta i možda baš tu nađete zrno inspiracije.

7. SEĆAJTE SE!

Setite se kako ste kao mali dobili svoj prvi bicikl ili tako nešto. Setite se kada ste se prvi put poljubili. Samo se setite. Za inspiraciju su dovljna osećanja, mnogo osećanja, olovka i papir.

8. GLEDAJTE STVARI NA DRUGAČIJI NAČIN!

Samo pokušajte da nečemu monotonom i dosadnom dodelite nešto čudesno. Posmatrajte rupu u zidu kao, na primer, da je to rupa u kojoj živi neki paralelan univerzum. Gde oni imaju svoje televizore i kompijutere. Možda sad ispada da ja pričam gluposti ali pokušajte. I znajte, inspiracija niti išta drugo neće odmah doći. Ovo posmatrajte kao neku vežbu. Najjednostavnije rečeno- MAŠTAJTE!

Verovatno ste ovo znali i pre. Da pa, ništa spektakularno, ali na jedno vreme ja sam zaboravila na ove osećaje. Zaboravila sam kako da čitam knjigu, kako da slušam muziku, zaboravila sam da gledam na stvari kao što sam nekada gledala. Da ih gledam na onaj pravi način. Zato ne zaboravite i vi to.

xoxo

Tag Cloud
No tags yet.
Featured Review
bottom of page