top of page

Tea Time | Wattpad

Kako sam dosta dugo tražila aplikaciju za čitanje knjiga/priča naišla sam na Wattpad. Mogu vam reći da sam se odu

ševila (iako nisam fan elektronskih knjiga). Na toj aplikaciji možete čitati i svetski poznate knjige, kao i priče korisnika. I sami možete postaviti priču. Dostupno je na svim jezicima. Verujte mi da sam se iznenadila koliko u stvari tinejdžera piše priče. A priče su zaista kvalitetne. Možete ostavljati komentare, fejvovati priču, sastavljati svoju listu. Niz mogućnosti i sve to BESPLATNO! Da, da, dobro ste pročitali! Možete naći svaki tip knjige koje vas zanimaju. Od fan fikšn priča do klasika. Sve je besplatno i može se čitati i na tabletu i na računaru i na telefonu. Toliko od mene

xoxo:)


Tag Cloud
No tags yet.
Featured Review
bottom of page